Si am murit intr-o zi ploioasa

Cand am intalnit moartea nemiloasa

Am plecat intr-un loc ciudat

Nu stiu de e Rai sau Iad

E pustiu si totusi plin de lume

Si e plin de un ceva anume

Ce nu reusesc a descrie

Nu se vede, se simte si te-mbie

Sa ramai aici cu fiecare

Si de orice lucru sa dai uitare

O viata am avut , acum am eternitate

De n-am avut nimic, acum am de toate!

De am iubit cand va , nu-mi amintesc

Sa simt acum ceva, nu reusesc

Amintiri nu am , si poate e cel mai bine

Ca am reusit sa te uit pe tine!

Codrina

One Response to “”

  1. Observ HIM si la tine pe profil. Sunt superbi. Si imi place si stilul blogului tau. Keep it up!

Leave a Reply

